ПЛАН УРОКУ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ
(лицювальник - плиточник)
Тема програми: Настилання підлог керамічними плитками.
Тема уроку: Улаштування маяків при настиланні підлоги
керамічними плитками.
Мета уроку: Навчити учнів прийомам улаштування маяків при
настиланні підлоги
керамічними плитками.
Виховувати в учнях почуття відповідальності за якість
виконуваної роботи.
Розвивати самостійність у плануванні й організації робочого місця.
Розвивати самостійність у плануванні й організації робочого місця.
Тип уроку: Формування складних професійних умінь.
Вид уроку: Вправи.
Матеріально-технічне і дидактичне оснащення
1.
Штирі металеві - 6 шт.
2.
Рейки довжиною 2,5 м - 6 шт.
3.
Рівні водяні - 6 шт.
4.
Металеві косинці - 6
шт.
5.
Плитки керамічні - 100
шт.
6.
Розчин глиняний - 0,05 м3
7.
Лопатки плиточника -
15 шт.
8.
Молотки - 6 шт.
9.
Цебра - 6 шт.
10.
Шнури по 3 п/м - 10 шт.
11.
Плакат з улаштування маяків при настиланні
підлог - 1 шт.
12.
Інструкційні карти - 15 шт.
ХІД УРОКУ
Етапи уроку
|
Час, хв.
|
Засоби навчання
|
Методи
навчання
|
Діяльність
|
|
|
|
|
|
майстра в/н
|
. учнів
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
1. організаційна частина
|
3
|
еталон
робочого одягу облицювальника
|
Словесний, наочний, репродуктивний
|
Прийом рапорту старости, огляд робочого одягу
|
сприйняття інформації
|
2.вступний
інструктаж
|
ЗО
|
Еталон виконуваної роботи. Зразок неправильної установки маяків _ із фрагментом чистої підлоги
|
Словесний пояснення; наочний показ зразків; поясшовально-ілюстративний
|
Повідомляє тему,
цілі уроку. Мотиваційна настанова: пояснює важливість роботи по улаштуванню. .. маяків, її взаємозв'язок з якістю підлоги, показує 2
зразка: еталонний та бракований через неякісне улаштування маяків
|
сприймають інформацію
|
А. Актуалізація опорних знань, умінь і навичок
|
|
|
Словесний - бесіда, наочний-практичний показ виконання трудових
прийомів, частково-пошуковий, (учні беруть участь у резензуванні
відповідей товаришів)
|
З'ясовує знання учнів: 1. Пояснієте як
перевірити рівність і
горизонтальність поверхні майбутньої
підлоги. 2. Покажіть прийоми закріплення позначки чистої підлоги. 3. Як перевірити правильність геометричної форми підлоги? 4. Те ж, покажіть.
|
Відповідають на питання, показують трудові прийоми. Рецензують відповіді товаришів
|
Б. Пояснення
матеріалу
|
|
Плакат по
улаштуванню маяків
при настиланні підлоги Комплект робочого і контрольно- вимірювального інструменту плиточника. Керамічна
плитка,
глиняний розчин
|
Словесний -пояснення, наочний - особистий показ нових
прийомів. Пояснювально-ілюстративний з використанням плаката
|
Пояснює організацію робочого місця, правила техніки
безпеки при улаштуванні маяків для настилання підлоги. Показує прийоми
користування рівнем і рейкою.
Пояснює і показує улаштування
першого реперного маяка для настилання фризового маяка. Пояснює і показує розбивку покриття підлоги з
неоднаковими розмірами
протилежних сторін. Звертає увагу на важливе значення
точності розбивки покриття підлоги і правильності улаштування маяків як
гарантії гарної якості підлог, що настилаються.
Звертає особливу
увагу на хватку інструменту, робочі рухи, робочу позу.
|
Сприймають і
запам'ятовують
інформацію
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
В. Закріплення вступного інструктажу
|
|
|
Словесний -
бесіда,
наочний,
практичний
показ
учнями нових
трудових
прийомів.
Репродуктивний
відповіді
учнів,
показ
трудових
прийомів.
|
З'ясовує в
учнів ступінь
засвоєння
нового матеріалу:
Назвіть види
маяків при
настиланні
підлог;
покажіть
прийоми улаштування
маяків.
|
Відповідають
на
питання.
показують
нові
трудові
прийоми,
сприймають і
запам'ятовують
інформацію.
|
Г. Підбиття -
підсумків
вступного інструктажу
|
|
Інструкційна карта
|
Словесний-
роз'яснення
по роботі з
документацією
письмового
інструктажу,
пояснювально-
ілюстративний-
майстер
відмічав:
■ можливі дефекти
при
виконанні роботи,
її причину
та способи
усунення;
■ найбільш важливі
вимоги
техніки
безпеки
|
Характеризує роботу
учнів па
етапі актуалізації знань, умінь
і
навичок.Звертає увагу
на типові
помилки при
улаштуванні маяків.
Способи їхнього
попередження.
можливі
причини травматизму при
виконанні даної роботи. Пояснює
методику роботи з інструкційною
картою. Повідомляє завдання
учням на
урок і критерії
оцінювання
виконаних робіт.
|
Слухають
осмислюють
інформацію
|
3. Поточний інструктаж.
Обхід робочих
місць учнів
|
210
|
Інструкційні
карти
|
Словесний -
робота з
документацією
письмового
інструктажу.
Практичний-
вправи
учнів.
Репродуктивний-
точне виконання
завдання за
інструкційною
картою
|
Обходить робочі
місця учнів з
метою перевірки організації
робочого місця
і дотримання
правил
безпечного ведення робіт;
■
правильності
виконання
трудових дій,
прицомів;
" якості виконання роботи;
■ приймає роботу учнів;
■ готується до заключного
инстуктажу.
|
Організують свою
роботу з
виконання
вправ
по
улаштуванню
маяків при
настиланні
підлоги.
Сдають
роботу
майстру,
прибирають
свої
робочі
місця.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
4. Заключний інструктаж.
Аналіз і оцінка
трудової
діяльності учнів на уроці
|
20
|
Емоційний
|
Пояснювально-
ілюстративний
|
Підбиває підсумок уроку, аналізує
роботу учнів, об'являє
оцінки з
мотивацією.
|
Слухають,
осмислюють
інформацію
|
5. Домашнє завдання
|
7
|
Зразок макету по
улаштуванню маяків під
плиткові підлоги
|
Пояснювально-
ілюстративний
|
Пояснює
зміст домашнього
завдання:
виготовити макет
улаштування маяків під плиткові
підлоги
|
Осмислюють
і
записують
домашнє завдання
|
Немає коментарів:
Дописати коментар