понеділок, 4 квітня 2016 р.

ПЛАН УРОКУ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ

ПЛАН УРОКУ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ (маляр-будівельний)
ТЕМА ПРОГРАМИ Технологічні процеси простого і поліпшеного фарбування поверхні водними сумішами.

ТЕМА УРОКУ: Виготовлення водних складів для фарбування.

МЕТА УРОКУ Сформувати уміння з виготовлення водних складів для фарбування, прищепити звичку економічного ставлення до матеріалів, інструментів, оснащення, розвивати технологічне мислення.

ТИП УРОКУ:            Формування початкових професійних умінь.

ВИД УРОКУ:          Вправи учнів.

Матеріально-технічне оснащення уроку відповідно до інструкційної карти

ХІД      УРОКУ





Етап уроку
Час, хв.
Засоби навчання
Діяльність
майстра
учнів
1
2
3
4
5
1. Організаційна частина
33
-
Перевіряє    явку    учнів,    їх    зовнішній вигляд, підготовленість до роботи
Черговий повідомляє про наявність учнів. Інші учні слухають
2. Вступний інструктаж
25
-
-

А. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок
10*
кваліфіка­ційна характери­стика
Повідомляє      тему      і      ціль      уроку. Мотиваційна   настанова:   указує   розділ кваліфікаційної  характеристики   муляра будівельного III розряду, де зазначено, що маляр повинен уміти приготовлювати і перероблювати мулярські суміші
Слухають, записують тему уроку
Завдання: а)   Систематизувати   знання про    компонентний    склад водяних       сумішок       для фарбування та технологію їх приготування







1
2
3
4
5
б) Узагальнити поняття про методи самоконтролю водяних сумішок для фарбування

Слайди









Картки безмашинного, програмованого контролю
Наводить приклади з роботи випускників на підприємстві, що відображають необхідність оволодіння даними вміннями; вказує на необхідність відновлення опорних теоретичних знань для усвідомленого формування вмінь та навичок з таких питань:
1.        Назвіть зв'язуючі, які застосовують при виготовленні водяних сумішок для фарбування.
2.        Які зв'язуючі для клейових сумішок належать до неорганічних? Органічних?
3.        Яка, на ваш погляд, роль води при виготовленні цементної фарби?
 4.        Визначте за картками, який вид водної суміші слід застосовувати для фарбування: а) житлових кімнат;
 б) кухні; в)санвузлу;
г) ванної кімнати;
д) фасаду крупнопанельного будинку;
є) фойє кінотеатру;
ж) робочого приміщення прокатного цеху;
з) тимчасової споруди
Слухають, дивляться слайди.
Дають відповіді при фронтальному опитуванні, а також індивідуально за картками-завданнями
Б. Показ нових практичних прийомів та способів роботи
15



Завдання:
 а) Послідовне навчання прийомам виготовлення водяних сумішок для фарбування, організації робочого місця,
б) Навчання методам самоконтролю сумішок для фарбування за допомогою контрольно-вимірювальних приладів та візуально,




в) Ознайомлення з можливими видами браку та способами їх запобігання, з наслідками браку, г) Виховання свідомого ставлення до дорученої справи та правил дотримання вимог безпечної праці

Матеріали, обладнання, інструменти, прилади згідно          з інструкцій­ною картою
Пояснює та показує прийоми виготовлення суміші для фарбування, розповідає про організацію робочого місця, вказує на вимоги догляду за обладнанням, інструментом, повідомляє про їх вартість, строк служби, навчає самоконтролю, безпечним умовам праці. Знайомить зі змістом інструкційної карти з виготовлення водяних сумішок. Показує еталони - зразки якісного нанесення сумішок
Слухають, спостерігають, беруть участь в розробці технології виготовлення сумішок для фарбування
III. Поточний інструктаж Формування вмінь та навичок Завдання: Застосування знань технології виготовлення водяних сумішок для фарбування, самоконтролю, безпечних умов праці
207
Матеріали, обладнання, інструменти, прилади
згідно з           інструкцій
ною картою
Видає  завдання  кожній  бригаді  учнів. Повідомляє  критерії  оцінок,   призначає учнівських контролерів. Здійснює обходи з метою перевірки:
а) організації робочого місця, алгоритму
трудової      діяльності       бригади       по виготовленню суміші для фарбування;
б) дотримання безпечних умов праці;
в)введення самоконтролю;
 г) поводження з обладнанням, інструментом; є) бережливого ставлення до матеріалів
Надає індивідуальну допомогу по виготовленню кожної суміщі для фарбування. Переміщує за графіком бригади учнів за робочими місцями. Здійснює диференціацію навчання шля­хом видачі додаткових завдань бригадам, які виконали свої виробничі завдання. Допомагає членам учнівського ВТК у прийманні та оцінюванні виконаних робіт. Готується до заключного інструктажу
Виконують самостійні роботи з виготовлення водяних сумішок для фарбування














Підбирають     гармонійне     сполученії кольорів для пофарбування приміщен різного     призначення;     пігменти     з паспортом   пофарбування   та   готуїот розчини відповідного забарвлення. Здають виконані роботи, прибирають робочі місця, приводять в порядок інструмент, обладнання. Учні,       які       виконують      функції учнівського ВТК, приймають роботи


1
2
3
4
5
IV. Заключний інструктаж Завдай ия: Аналіз і оцінка трудової діяльності учнів на уроці
ЗО
Зразки виконаних робіт
Слухає   і   доповнює   звіти   бригадирів. Аналізує допущені помилки, їх причини, указує шлях усунення. Дає оцінку роботи в цілому
Самоаналіз результатів дня. Бригадири підбивають  підсумок  роботи:  аналіз трудової  діяльності   бригади,   якість виконаних     робіт,     ставлення     до інструмента, обладнання, дотримання правил техніки безпеки
Домашнє завдання: Завдання: Підготовка учнів до наступного уроку виробничого навчання
5

Видає    домашнє    завдання:    розробити   Слухають,   записують   у   робочих інструкційну    карту    по    фарбуванню   зошитах поверхонь    водяними    сумішками    (за зразком)

Немає коментарів:

Дописати коментар